Oriënterend gesprek
In het oriënterend gesprek bespreken we samen wat wie de doelgroep is, wat de doelen en wensen zijn voor uw merk of bedrijf en bespreken we de mogelijkheden voor uw social media.
Herkent u zich in het volgende? U wilt graag een betere zichtbaarheid van uw bedrijf of merk op social media. Helaas bent u druk met uw eigen kernactiviteiten en heeft u te weinig tijd en kennis om uw social media op een juiste manier aan te pakken. Studio Karlijn kan u ondersteunen bij het online zichtbaar maken van uw bedrijf of merk. Van strategie tot creatie, plaatsing en advertising, alles zodat u zich kunt focussen op uw eigen kernactiviteiten.
Awareness | bewustzijn
Awareness gaat over bewustzijn creëren bij uw doelgroep. Dit kunt u doen door uw merk of bedrijf online zichtbaar te maken, een product of dienst via social media in de markt zetten of een community op te bouwen. Studio Karlijn ondersteunt u bij de zichtbaarheid van uw merk of bedrijf.
Engagement | verbintenis
Wanneer u met uw merk of bedrijf zichtbaar bent bij uw doelgroep wordt er in de volgende stap gezorgd voor engagement of terwijl verbintenis. Door de interactie aan te gaan met uw doelgroep ontstaat er een betere band en dit zorgt voor meer loyaliteit.
Conversies | behalen van doelen
Met een sterke strategie en een betere online positionering zorgt Studio Karlijn voor het behalen van de doelen met een maximaal resultaat.
De werkwijze van Studio Karlijn
In het oriënterend gesprek bespreken we samen wat wie de doelgroep is, wat de doelen en wensen zijn voor uw merk of bedrijf en bespreken we de mogelijkheden voor uw social media.
In deze fase denkt Studio Karlijn een strategie uit, gebaseerd op het oriënterend gesprek en de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van social media. Er wordt hierbij ook informatie gegeven over het betaald adverteren en de inzet hiervan. Deze strategie wordt aan u voorgelegd en beargumenteerd.
In een content kalender staat beschreven op welke dag en tijd bepaalde posts online worden geplaatst. Deze dag en tijd wordt gebaseerd op de periode wanneer uw doelgroep het meeste online actief is. Er staat hierin ook beschreven op welke kanalen deze posts worden geplaatst en of de posts betaald worden verspreid.
Studio Karlijn ontwerpt de posts, animaties en/of video’s in de huisstijl van uw bedrijf. Zodat het voor uw doelgroep direct herkenbaar is dat het om uw merk of bedrijf gaat.
Wanneer u akkoord bent met de uitwerkingen van de posts zullen deze op specifieke dagen en tijdstippen worden geplaatst op uw social media kanalen.
Tussentijds houdt Studio Karlijn de statistieken van de geplaatste posts in de gaten. Naar aanleiding van deze statistieken kan er bijvoorbeeld voor worden gekozen om tussentijds bepaalde elementen aan te passen of een post alsnog betaald te verspreiden.
Wanneer Studio Karlijn op vaste basis uw social media marketing beheerd dan ontvangt u ieder kwartaal een overzicht van de resultaten en deze worden mondeling toegelicht. Op basis hiervan kan de strategie worden aangescherpt en zullen de posts op termijn nog beter aansluiten bij uw doelgroep. Wanneer Studio Karlijn u heeft ondersteund bij een eenmalige campagne dan zal er na afloop van deze campagne inzicht worden gegeven in de resultaten en een advies worden uitgebracht voor nieuwe campagnes.
Studio Karlijn is een jong en creatief bedrijf met een voorliefde voor beeld & design
Studio Karlijn gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat de website voor de bezoeker beter werkt. Als u doorgaat met het gebruiken van de website, gaat Studio Karlijn er vanuit dat u ermee instemt.
Oke, ik heb het begrepenBekijk de privacy-en cookieverklaring